Vyhledávání


Kontakt

Mirka
DĚČÍN III - STARÉ MĚSTO

E-mail: miruska01@seznam.cz

Chlum

23.08.2010 02:24

Byla jsem se Ebkou na výletě na rozhledně Chlum. Potkaly jsme k mé nemalé radosti ovečky.. Uprostřed lesa najednou stádo ovcí a když nás viděly, začaly zdrhat. To by nebylo tak nebezpečné, kdyby to nebylo z kopce... Ebina okamžitě hnala za nima, nedbaje mých pokynů a křiku, táhla mě za sebou jak sáňky. Bála jsem se vodítko pustit nevěděla jsem co by se stalo, jestli Ebka sežere ovci nebo ovce ukope Ebinu. Tak jsem chvíli vzdorovala kopci ve stoje, ale když jsem se pokusila ten malý tank zastavit, neuspěla jsem, spadla jsem na zadek a napíchla se stehnem na malej pařez, takže ve stehnu díra a obrovská fialová modřina.... Zkoušela jsem brečet bolestí, aby Ebka věděla, že to přehnala a s tou potvorou to ani nehlo, bylo jí to jedno a dál byla zapřená směr ovce a ani se neomluvila!

Fotečky můžete vidět na rajčeti - i to jaké je to prase a hned musela strčit čukám do bláta :D (odkaz na rajče je v sekci odkazy)