Vyhledávání


Kontakt

Mirka
DĚČÍN III - STARÉ MĚSTO

E-mail: miruska01@seznam.cz

Jak to všechno bylo.

18.06.2009 19:25

O plemeni Anglický bulteriér jsem se dozvěděla asi před pěti lety, kdy mi přítel řekl, že se mu líbí, moje první reakce bylo něco ve smyslu - "tahleta ovečka?". Koupila jsem mu k narozeninám knížku od B. Gibson a jak jsem tak listovala a četla probudila se ve mě zvědavost a zájem o toto plemeno. Říkala jsem si, tak když takové plemeno bude doma, tak o něm chci vědět vše, začala jsem vyhledávat na internetu a nestačila se divit co vše se dá najít. Postupem času jsem měla nastudováno vše a mohla jsem se už jen kochat blogy majitelů. Přibližně dva roky dozadu už nedělám nic jiného, než že sleduji jak komu roste pejsek nebo fenka, koukám na fotky ze srazů a z táborů a tiše závidím.

Minulé prázdniny jsem se přestěhovala od rodičů do svého bytu a začala chodit do práce a stále dodělávám školu. Asi tak v roce 2007, když jsem hodně četla o nemoci bulíků začala jsem se rozhlížet po té správné CHS, našla jsem jich samozřejmě spousty, ale nikdy jsem nebyla nakonec spokojená. Až jsem začátkem roku 2009 našla chovatelskou stanici Little Bull, říkala jsem si jak je možné, že se jim pejsci dožili tak vysokého věku a všimla si, že plánují štěňátka. Naplánovány byly s odběrem na červenec, protože jsem učitelka, říkala jsem si, že je to perfektní načasování, ale že je ještě moc brzo a nestihnu školu atd. Potom přišel v práci i ve škole obrat a šlo všechno rychleji.

Každý den jsem chodila na stránky CHS a číhala, zda už se štěňátka narodily, přítel mě opustil a já si řekla, že to je to poslední znamení, které mi napovídá, že už si konečně mohu dopřád to štěstí mít doma. Nález té správné stanice, skoro dodělaná škola, dobré zaměstnání s krátkou pracovní dobou a teď ještě spoustu času :)

Když se šťěňátka narodila, celý večer jsem na ně koukala a ráno se rozhodla napsat manželům Kamišovým, že bych si ráda zadala jednu holčičku. Asi týden nato jsem se vydala do Prahy se na ty malé uzlíčky podívat, byla jsem nadšená, Cindy je úžasná máma a oni byli tak úžasní, chovatelé byli moc příjemní, tak jsem si Ballou závazně zabrala pro sebe :) Od té doby jen čekám až bude dost veliká, aby mohla od maminky.