Vyhledávání


Kontakt

Mirka
DĚČÍN III - STARÉ MĚSTO

E-mail: miruska01@seznam.cz

Přípravy doma

18.06.2009 20:26

Ebi tu se mnou ještě není, ale už mi to nedalo a vydala jsem se několikrát nakoupit :D

Poprvé jsem šla obhlédnout nejbližší zverimex a zjistit co vše prodávají a co ne a hned jsem odešla s gumovým kolečkem, cestovní lahví a kousací hračkou, která je dle prodavače výborná na čištění zoubků :D

Poté jsem na internetu objednala klec a nechala si jí poslat poštou, když jsem se pro ní vydala na poštu s tím, že bydlím cca 800 metrů od ní a v pohodě jí donesu, hned po vynesení před budovu jsem zjistila, že to nepůjde a volala jsem si pro odvoz, opravdu jsem nečekala, že je tak těžká.

Zatím z mojí poslední návštěvy zverimexu jsem odešla s vodítkem a miskami. Paní prodavačka mi ukázala všechny dobrůtky od uší přes hovězí nohy až po střívka, tak uvidíme :))