Vyhledávání


Kontakt

Mirka
DĚČÍN III - STARÉ MĚSTO

E-mail: miruska01@seznam.cz

První týden spolu :)

14.07.2009 17:04

Když jsem si odvážela Ebi domů, tak celou cestu v autě proprděla :D Nikde nechtěla čůrat, všude se nacpala pod auto a tam zůstala dokud jsem jí nenalákala na piškot. Hned ten samý den jsme jeli na dovolenou na chatu.

Tam se Ebi líbilo, bylo tam spoustu lidí se kterými si hrála, ovšem pěkně nás všechny pokousala, její zoubky si našly všechny prsty, uši a nohavice, myslím, že máme všichni alespoň jedny tepláky protrhané (já už čtvery :D ) Postupně jsem jí naučila ke mně a zmírnili jsme to kousání do nohou.

S jídlem je to horší, je nějaká vybíravá mrška jedna :D granule nechce vůbec, málokdy nějaké sezobne, sunar také ne, jen maso, konzervy, kapsičky a pribiňáky, ještě tak na tvaroh jí nalákám. Jinak si raději nedá nic než třeba granule. Zato má ráda borůvky :)

Někdy jde i na vodítku, ovšem dle nálady a cesta nám trvá 3x déle, protože si po cestě každou chvíli sedne a odmítá jít dál, tak jí musím lákat aby udělala pár dalších kroků.

Jinak je to pěkná madam, když prší nebo je mokro, tak venku čůrat nebude, to raději hned doma za dveřma. Když se na ní kvůli něčemu zlobím, tak se urazí, jde pryč a tam usne.

S rodiči jsme usoudili, že by se hodila cedulka na dveře místo pozor pes, tak pozor prdící pes, protože se špatně vysvětluje návštěvám, že je to opravdu pes kdo prdí :D :D